כיצד מייצרים נוכחות חזקה בדיגיטל, ונשארים בחיים
חשיפה באמצעות תקשורת חזותית היא אחת ההיבטים החשובים ביותר של שיווק מוצלח. זו השפה היחידה הקיימת בעולמות הדיגיטל שמצליחה לייצר קשר קרוב עם הלקוחות ולמעשה מצליחה להעביר את מהות העסק בצורה חדה, מהירה ובלתי נשכחת.
ניתן להשתמש בוויז'ואל הרב גוני של השפה ולהשתמש בתוכן מרתק על מנת לשמר לקוחות קיימים, למשוך לקוחות חדשים, להגביר את המודעות ואת הנאמנות למותג ואפילו ניתן להשפיע על החלטות קנייה עתידיות כמו גם כאלו של זמן אמת.
תקשורת שיווקית מקרבת. שם המשחק.
אבל איך עושים זאת נכון?
על מנת למצוא את הנוסחה הנכונה לעסק שלך, מתחילים עם פגישת היכרות אחת או יותר. זהו השלב בו אנו מתיישבים יחדיו לוקחים נשימה עמוקה ומתחילים להתעמק בפוטנציאל הממומש של העסק ובעיקר בפוטנציאליים החבויים. בצרכי הלקוחות. ברגשות שצפים. אצל כולם. העובדים והלקוחות. בחוזקות המוצר וגם בחולשות (גם אם זה החלק הפחות נעים) עוברים לחזון. למשמעות. לחלום. מפרטים עוד על היתרונות והייחודיות של העסק. אפילו חוזרים אחורה בזמן להבין את כוונת המייסדים למשל מדוע העסק הוקם מלכתחילה? איזה צורך הוא בא להשלים לעולם?
מפרטים כמה שאפשר את מאפייני הלקוח הקלאסי. וגם על ההוא, המזדמן. מתעכבים על מאפייני המתחרים ועל פרופיל הקהלים. מאפיינים את הלקוחות שלנו מבחינת פסיכוגרפית סגנון חיים -פעילויות, אמונות, עמדות, התעניינות ודעות, הקשורות לתהליכי קבלת החלטות ומהבחינה הדמוגרפית. מי הם האנשים האלו? איפה הם מסתובבים ואיפה פוגשים אותם, במציאות ובדיגטל
משם נמשיך להתעמק מה התדמית הרצויה לעסק ומה התדמית בפועל - הקיימת כרגע? ביחד נבין איזה מוצר, שירות או - פתרון עלינו לקדם תחילה. על מה כדאי לתת את הדגש, ומה נעשה בהמשך. אילו תכנים יעניינו את הלקוחות שלנו ועל אילו מסרים כדאי לנו לעבוד. אנחנו מתכננים לוח זמנים מפורט עם תאריכים מדויקים, הן של עלייה לאוויר, הן של ביצוע דוחות סטטיסטיים והן של מסקנות חשובות. בונים תקציב, מיישרים פינה אחרונה של תיאום ציפיות - וקדימה, מקדמים!
זהו השלב בו צוות הקריאטיב נכנס לתהליך סיעור מוחות על מנת למצוא את הרעיון הקרייאטיבי המתאים ביותר ואת הערוצים החמים ביותר לשדר מהם בדיגיטל. בהתאמה לקהל היעד. אם אין עוד לעסק קישור למערכות של גוגל, פותחים בדחיפות חשבון my business (היום מוטמע בתוך גוגל מאפס) ומקשרים לגוגל אדס וגוגל אנאליטיקס חובה! נצלול לעומק ונבצע מודיעין סטטיסטי רציני נבדוק מילות מפתח וטרנדים מובילים ואפילו נשאב השראה מקמפיינים דומים באותו התחום מישראל ומהעולם.
כך בשעה טובה, מגיע לעולם קמפיין שיווקי חדש ומרענן. זוהי מלאכת מחשבת שנשענת על אסטרטגיה ארוכת טווח, מקיפה וכּוללת.
מזל טוב!
תוצאות ראשונות במנועי החיפוש
עסק מוגבל
נכסי נדל"ן גם בדיגיטל
עיצוב חווית המשתמש