שפת הג'ירף או בשמה הרשמי יותר - תקשורת מקרבת - היא שפה שפותחה בארצות הברית על ידי הפסיכולוג ד"ר מרשל רוזנברג, בשנות ה־60 של המאה הקודמת. המודל של רוזנברג, מדגיש את משדר המסר ואת מקבל המסר וקורא לדבר בבהירות באופן שיאפשר להבין אותנו ואת צרכינו, ולהקשיב באמפתיה לרגשות ולצרכים של האחר.
לא, זו לא קללה בלטינית עתיקה ואין שום קשר לשפה המשפטית (אפילו שזה נשמע כך)
וירטוּאוֹז של ממש העוסק בתחום השיווק, ניגש אל כל התהליך השיווקי כאקט יצירתי, בגישה המערבת את כל חמשת החושים ואל הרגשות הטבעיים הנלווים איתם.
ניתן בקלות לדמות את מערכת האנליזה של גוגל, או בשמה הרישמי Google Analytics , כשרביט ביד המנצח על תזמורת מרובת משתתפים. המערכת המתוחכמת הזו נועדה לנצח על זרמים מגוונים של מידע ונתוני גלישה עצומים בגודלם, גם כאלו המגיעים מערוצים שונים, ולהתחקות אחר הפעילות של מרבית המשתמשים ברשת הדיגיטלית.
כסוג מסויים של אינפורמציה העוברת ישירות לחושים, מנעד הצבעים הינו רצף של תדרים שונים המשפיעים ישירות על מערכת העצבים המרכזית שלנו.
Promoting an e-commerce site involves a combination of tactics to drive traffic and conversions. Here are some strategies you can use: